2007-04-10

Ordningsvakter i slagsmål

Det stod i tidningen om ordningsvakter som slagits med varandra på sin egen firmafest, läs hela artikeln här. Värsta slagsmålet och en kille får till och med föras till sjukhus! Var det månne dörrvakter som bråkade om vem som egentligen skulle få komma in på firmafesten?

"Stefan? Men släpp in mig då...Kom igen nu, vi är ju arbetskamrater!"
"Tyvärr, jag känner inte igen dig."
"Men vi jobbar ju nattskiftet ihop?! Dina barn har just flyttat ut och du har en fru som vill skiljas? Stefan?? Kom igen..."
"Kan vara vem som helst."
"Men du...fasen...ok, du har haft hemorrojder i flera år, hur vet jag det då?"
"Muckar du med mig?!"

"Jag muckar inte, jag undrar bara hur jag kan veta att du har hemorrojder om vi inte känner varandra."
"Jag har ingen aning. Gå hem nu Göran."
"HAHAA, du sa Göran!!!"
"Och? Det kallar jag alla störiga gäster efter en SKITJOBBIG kollega jag har."

Och så utbröt det slagsmål. Det är lite lustigt, dörrvakter är nästan som garanti för slagsmål. Men visst. Pyromaner kan säkert bli brandmän också.

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: