2007-08-03

Anledningar till sex

Det är mycket man inte vet! I Svenska Dagbladet kan man läsa om att människor har sex av de mest annorlunda orsaker. Det har kartlagts 237 anledningar i en anonym enkät, och jag har listat ut vilka som ligger bakom några av de mest udda uttalandena:

”för att komma närmare Gud”
(Helge Fossmo)

”jag försökte bli av med min huvudvärk”
(Iprenmannen)

”för att byta samtalsämne”
(Lars Danielsson)

”det hjälper mig att somna”
(Anitra Steen)

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Suveränt, Elin! Applåder! :-)
Det här var fan det roligaste på riktigt länge! Överfett :-)

Anonym sa...

Nej, vad dum jag är... Jag e ju bara chefredaktör på min egna bloggshow. Och den, kära besökare hittar ni om ni klickar på mitt namn här ovan (ha ha ha).