2007-01-23

Uppfinningen vi alla väntat på…

Nu är de här!!! Underkläderna som diskret filtrerar bort dina fisar...
Det är sant! Jag har läst det på Aftonbladet!
Känner du dig oattraktiv och illaluktande, dra på dig ett par såna här trosor eller kalsingar så är du bara oattraktiv sen! De är nämligen ungefär lika sexiga som Fredrik Reinfeldts budgetproposition och har i övrigt stora likheter med en konsumkasse utan tryck.

Fan, kan man inte bara få fisa i fred…

Jag fick förresten reda på att jag borde registrera min blogg som jag skriver här i Malmö på bloggkartan.se. Så kanske man får ett bloggogram av någon trevlig granne i bloggosfären!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hade rätt! Jag trodde du hade drömt. / Christel

Elin sa...

Ja, man kunde ju hoppats på det men tyvärr inte. Fisbrallan är här för att stanna...