2007-01-16

Att blogga eller inte blogga

Jag har länge skickat ut nyhetsbrev och lämnat små funderingar på min hemsida då och då, så var det en kompis som tyckte att jag skulle göra en blogg och publicera alltihop retroaktivt. Jag hade i och för sig börjat intressera mig lite för fenomenet, men jag var lite tveksam till att blogga själv. Min pojkvän Mats med bloggen "Klocklös i tiden" är dock en av Sveriges mest rutinerade bloggare, så jag blev lite inspirerad trots allt och till slut gjorde jag slag i saken…

Och nu har jag till och med hunnit med en bloggträff i Stockholm! Det snackades RSS-flöden och bloglines och ping och allt möjligt konstigt och jag bara nickade och log :-) Men en del av det som sades fattade jag i alla fall ("Hej! Hur mår du?"), och det var kul att träffa trevliga människor! Här är lite bilder från tillställningen.

För övrigt var vi och såg ett genrep med Kvarteret Skatans scenshow på Rival när vi var i Stockholm, och jag har bara en kommentar: KÖP BILJETTER!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du har en plats i min bloglist iallafall.

Kramar Tove

Elin sa...

Vad roligt! Känn dig välkommen hit.
Kram :-)