2007-08-04

Uppmärksamhet från Stureplan

Jag har blivit uppmärksammad på Stureplansbloggen för att jag på en bild enligt uppgift ser ut som en dagisfröken mer än en komiker. I inlägget uppmärksammas min komikerkompis Björn Johansson av samma orsak. Jag vet inte hur dagisfröknar kring Stureplan ser ut, men mina såg definitivt inte ut så. De var trötta, lite småirriterade och dessutom lågavlönade, då ler man inte i onödan. Men jag har pratat med Björn och vi ser naturligtvis båda detta som ett enormt lyft i karriären. Jag menar, går det runt en massa dagisfröknar på Stureplan och ser ut som oss, då kan det ju inte dröja länge innan man får anbud som barnflicka på Östermalm någonstans! Jag räknar med en saftig lön... Det blir kanske värre för Björn i och för sig vad beträffar löneutvecklingen, han är ju från Polen.

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha! Vad trevligt med uppriktiga svar om allt. Det känns så.... självbiografiskt.

Anonym sa...

Attans också, denna skulle in under Fossmo. Här skulle jag skrivit "Hahahaha". :-)