2007-08-20

Billigt hotell

Jag berättade om min resa till Stockholm här och beklagade mig över SJ. Det kändes så skönt i min svenska själ att få klaga lite, så jag fortsätter...

Vi bodde på ett billigt hotell. Det var ett VÄLDIGT billigt hotell.

Centralt i Stockholm till ett sånt pris, vi borde ha förstått att nåt var fel! Men det märkte vi först när vi checkat in och gick in i hissen. Vi skulle bo på fjärde våningen.

Men den våningen fanns inte i vår hiss...

Dock fanns det en dörr på fjärde våningen, så man kunde åka FRÅN våningsplanet, men inte till den. Vidare hade rummen ingen egen toalett eller dusch. Och toaletten låg vid Odenplan och duschen vid Slussen.

Men lite motion är ju aldrig fel.


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , ,



2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara för jävla rolig. Hahahaha!

Elin sa...

Nu ska du inte ta ifrån hissingenjörens del i det hela... ;-)