2007-10-02

Om det ändå vore ett skämt...

Kalles Kaviar har kommit med en ny produkt:
Kalles Randiga Banan. Ursäkta mig, men detta låter antingen som en pekbok eller en väldigt sjuk porrfilm, inte som ett pålägg. Tuben innehåller kaviar, färskost och bananpuré.
En fullständigt logisk blandning, eller hur?

Det här liknar det påhitt Skånemejerier hade för några år sen då de sålde Mjos. Det var en blandning mellan mjölk och juice (!) i en literförpackning direkt för frukostbordet. Vilken hit! Du vet hur det ser ut i glaset när man häller upp juice efter man har druckit mjölk? När du såg det, tänkte du då "Det här skulle jag kunna sälja?"

Om du tänkte så kommer nästa följdfråga: Jobbar du i kaviarbranschen nu?













(För er som fortfarande tror att detta är ett skämt -för jag förstår om ni tror det- så rekommenderar jag ett besök på http://www.kalles.se/, klicka på produkter)

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så du är ståuppare själv! Got you! :-)

Elin sa...

Yes indeed! Men också arrangör i egenskap av klubbägare :-)

Andreas sa...

Såg klippen som låg på din sida, riktigt kul.
Aha, finns det ståuppklubbar i Malmö alltså?

Elin sa...

Tack! :-) Om det finns standup i Malmö? Ja du, Malmö är en av de absolut bästa städerna att bo i om man gillar standup. Här finns en länk till standupklubbar i Skåne!

opassande.se sa...

Provat banan-kaviar och blev lite besviken på att den faktiskt var helt okej...

Elin sa...

Jaså? Det var verkligen oväntat! Men en fråga uppstår dock, köpte du en tub för att testa eller var det nån som köpte ut till dig??

opassande.se sa...

hahahaha! jag ser det framför mig, gubben i trenchcoat "pssst - vill'ru ha lite kaviar-banan. kan fixa det åt dej serru..."

Jag borde kanske ha gått in på det lite närmare... ;-) faktum var att jag köpte den själv till jobbet. Det var läge för lite äckelhumor (vad gör man inte för att pigga upp sina kollegor) men det blir lite snopet "tja, det gick ju faktiskt att äta..."

Elin sa...

Vill du fortsätta på temat äckelhumor för dina arbetskamrater och lyckas? Det finns många möjligheter men du kanske får blanda själv...