2007-10-22

Variant på vägskylt





4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!! Den var ju riktigt, riktigt rolig! Det värsta med den är väl att den är sann allt för ofta i dagens samhälle.

Men vilken bra start på veckan Elin!! :)

/ Marcus

Ps. Får inte tag i dig via email, slå en signal när du har tid. ;) D.s

Elin sa...

Tack! :-) Jag förstår att du inte fått tag i mig via elin@komik.se, mitt webhotell har fimpat min domän ("ja, vi skickar fakturor till en inaktuell adress!") Skaffar nytt webhotell nu... Annars har jag just flyttat, så det här med tid är en komplicerad historia. Ring mig så får jag en välbehövlig paus från flyttkartongerna istället :-)

Theresias Lidbom sa...

Det där händer mig varje dag på jobbet.

http://svartbasker.blogspot.com/

Elin sa...

Får du din domän fimpad varje dag på jobbet? Byt jobb... ;-)