2007-10-12

Humor på ICA

















Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt bra!

Anonym sa...

Haha! Den är riktigt rolig Elin. Snacka om att skapa affärer. Sann entreprenörsanda. ;)

/ Marcus (Halmstad)

Elin sa...

Tack, tack!
Och båda kommentarer från Halmstad... Ligger den här ICA-affären hos er måhända? :-)

Anonym sa...

Ha ha ha!

Du har lyckats igen! Vet att jag alltid blir glad här hos dig.

Den butiksanställde är ju antingen en komiker i ica-klädsel eller totalt omedveten.

Spelar liksom ingen roll - för mig.

Trevlig helg!

Mrs. F

opassande.se sa...

hahahaha! Underbart!

Elin sa...

Ja, vi får tacka den förklädde komikern i affären! :-)

Anonym sa...

Sluta nu. Jag kommer inte från Halmstad. Din stockholmare.

Elin sa...

Men Björn, var är du folkbokförd egentligen? Jag som alltid trott att du bor i Halmstad...

Anonym sa...

Såg att du kör på Norra Brunn ikväll, därav Stockholmare :-)

Nu blir det roligt, hahaha! Jag är skriven i Sczcecin, Polen. Jag är ju bara här och plockar bär :-)

Lycka till på brunnen ikväll!

Elin sa...

Hoppas verkligen inte att jag är på Norra Brunn ikväll, dit ska jag nämligen imorgon enligt vad jag vet... :-P

Anonym sa...

Haha! Jag är så kass på veckodagar. Men lycka till i övermorgon på Norra Brunn! ;)