2007-12-21

Blogglov

Min pappa kommer till Malmö idag och stannar en vecka, så jag tar lite blogglov nu under julhelgen. Jag lovar dock inte total avhållsamhet, det kan eventuellt hända att jag får abstinens :-)

Några välbehövliga tips i julhetsen:
-Kramas mycket (gärna stressade främlingar på stan)
-Släpp all ångest över att laga julmat (gå in på närmaste pizzeria)
-Andas med djupa andetag hela julen (då hinner du inte äta lika mycket)

och slutligen, ha en riktigt
God Jul & ett gott Nytt År!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin!

Jag har också blogglov ett tag framöver, men det hindrar ju inte att man "finns" cyberspace ändå.

Vill också önska dig en Riktigt skön och fin Jul + Nyår!

Tack för all glädje du givit mig under 2007!

Mrs F

Anonym sa...

Finns i cyberspace, ska det va...

Men du fattar väl?

Cattis sa...

God jul!
Kikar in och kollar om du får abstinens ;-)