2007-06-28

Semester

Nu var det länge sen jag bloggade, för jag har varit på semester. Det var härligt! En knapp vecka i Södra Norrlands inland och fjälltrakter! Fjäll, vidsträckta skogar och mäktiga vattenfall! Som jag har sett förut... Men det var i och för sig ett tag sen, så det var på tiden att man fick friska upp minnet lite!
"Så här ser en äkta norrländsk skog ut!"
Det är så bra också för när man åker in i en sån så får man rätt lång tid på sig att friska upp minnet. Typ 20-30 mil.

I en av dessa skogar såg jag en skylt man sällan ser i södra Sverige:














Det är så skönt att bli påmind...

Det var en spännande resa med massa spännande upplevelser med slutledningar av typen: "Finns det en pizzeria så finns det förmodligen folk som bor där också även om det inte märks" och "De här myggen är så stora så de borde ringa Guiness rekordbok"

Jag och min pojkvän bilade upp. 220 mil tur och retur. Jag har anlag för att bli åksjuk, men jag lyckades inte bli dålig en enda gång. Men sen när vi kom hem och tittade på filmen som vi spelat in när vi körde på skakiga småvägar, DÅ blev jag åksjuk...

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: