2008-03-13

Pinsamt pinsamt

Jag lyckades med ett alldeles speciellt konststycke igår.
Med mail fick jag frågan om ett gig på lördag, några skulle ut och fira en vän på en restaurang. Hade själv egna planer för helgen, men tänkte att det beror ju på om det är i Skånetrakten så kanske man hinner båda. Efter ett missat samtal från 08-området med information på telefonsvararen så förstod jag dock att så inte var fallet.

Skriver lite till min sambo om förfrågningen. Berättar att det verkar som ett himla krångligt gig och att jag helst inte vill ta det, och att det dessutom är i Stockholm av alla ställen... Jag avslutar hela härligheten med en stor blöt "PUSS" och mailar sen iväg det till den aktuella arrangören.

Jag får nog inga fler förfrågningar från hovet.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: