2011-11-17

Helt sjukt

Jag var hos frisören igår, och han röntgade munnen på mig, helt sjukt. Och bad mig ligga ner på en brits med en stark lampa i ansiktet. Han brydde sig inte om att fråga vilken frisyr jag ville ha eller nåt, han koncentrerade sig helt och hållet på min mun. Tog kort på tänder och sånt. undrar vilket album de hamnar i... Och så höll han på att peta på tänderna... Vad är det? Peta på tänder, ojojoj... Ingen sax, ingen kam, och till slut fick jag ett glas vatten. 445 spänn för alltihop! Helt sjukt.

Imorgon ska jag till tandläkaren, ska bli spännande.

2 kommentarer:

lars sa...

Vilken tandläkare går du till? Själv går jag till en herr-tandläkare. 120 spänn tar han (men man får inget kvitto). Tror inte heller att han har någon utbildning. Han lärde sig av sin far, säger han.

Elin sa...

Hahaha, härligt! Och 120 spänn är ju grymt billigt!!