2010-12-07

Min underbara far

Igår lyckades jag ramla med cykeln. Det är egentligen inget konstigt med det, det är snarare ett väntat resultat när man ger sig ut och cyklar när det är glashalt. Även om jag det bör tilläggas att jag klarade mig fram och tillbaka till dit jag skulle och trillade sen precis utanför porten ungefär tre tiondels sekunder innan jag skulle parkera cykeln... Hur som helst, jag förbannade min egen dumhet, och det gjorde också mitt knä som var fullständigt rasande över hur korkad jag visade mig vara och inte minst över det faktum att det fick ta smällen.

Min pappa har nyligen börjat med internet och jag har precis lärt honom vad en länk är. När jag berättade för honom om min cykelincident dröjde det ca 2 minuter, sen fick jag denna länk på mailen: http://www.trident.se/produkter/cyklar/trehjulscykel_vuxen.html#T24

Tack pappa!

Inga kommentarer: