2010-06-10

Om man bara ser till texten...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Och

Elin sa...

Haha :-)
Here we go again. Det verkar roa dig att komma med kommentaren "och".
Och...jag gillar när folk blir roade! Hälsa dina grannar i Eslöv.

Anonym sa...

Om man bara ser på bilden.
En bild kan säga mer än tusen ord.


Är det RINKEBY eller ROSENGÅRD
----- SOM BRINNER ----

Brandbilarna vågar sig inte dit,
STENKASTNING.

Polisen vågar ej ingripa,
riskerar åtal för ofredande av minoritetsgrupp.

Jo, så ser jag bilden..

Texten , där håller jag med textförfattaren "Det är med i sorg i hjärtat"

Elin sa...

Fast just denna bild var tagen i Eslöv. Men jag kan hålla med dig om att det upprör. Inte minst över att det finns de som redan innan polisen har utrett slår fast vem som är skyldig. Där kan man snacka om ofredande!

Inte kanske av invandrarna i första hand, nej nej. Det ofredar i första hand alla oss svenskar som älskar andra människor. Vårt folk -vi som är svenskar- vill nämligen inte bli förknippade med människohat och rasdiskriminering! Sånt skapar sorg i hjärtat hos en äkta svensk.

Anonym sa...

Ja Elin , jag kan bara hålla med dej.
Vi som är svenskar, och älskar andra människor kan inte förstå..
Hur kan man hata brandmän, ambulansfolk ?!
De som verkligen är vår grund i vårt gemensamma sammhällsbygge.
Någon etnisk grupp vill rasera vårt trygga sverige genom att splittra våra basala funktioner.
Muslimer ligger nära till hands.

Igår Torsdag var det dax igen, i Rinkeby. Usch Usch.