2007-07-30

Jävla regnande

Vad ska jag göra för att förhindra växthuseffekten? Det regnar och regnar och regnar... Ska det fortsätta så här får man ju snart investera i en flytväst! Tala om vad jag ska göra, för nu är jag beredd att göra i princip vad som helst! Adoptera isbjörnen Knut, flytta ut i skogen tillsammans med honom och leva på nötter och bär, vad som helst bara vi får lite normalt väder!!!

Hur många lågenergilampor ska det till för att vi ska få uppleva en ordentlig sommar? Hjälp mig att ta reda på antalet så fixar vi det! Jag och Knut kan skruva i dem.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Adpotera Knut? Men vad gör du då med Mats, flyttar du honom till källaren? :-)

Elin sa...

Jag har inte tagit upp frågan än med Mats så du får gärna hålla det för dig själv än så länge. Men han är ju sån djurvän att han formligen älskar våra silverfiskar i badrummet så jag tror det är lugnt...