2009-12-19

Skänk en tanke

På torsdag är det julafton, och denna lördag är en av de mest lukrativa dagarna för många affärer, särskilt i köpcenter. Det är idag som alla kommer på att "Oj jag har ju glömt julklappen till Elsa!!!"

Har man riktig otur så kan det också vara så att man kommer på att "Oj jag har ju glömt julklappen till Elsa, Wilma, William, Maja, Lucas, Ella, Elias, Emma, Stina, Pelle, Peter, Oscar, Julia, Sven, Hugo, Alice, Viktor, Alva, Assar, Sixten, Filip och Fredrik, Linnea, Erik, Ida, Emil, Ebba, Isak, Petronella, Kurt och farbror Nils!!!"

Skänk en tanke till de människorna idag.

2 kommentarer:

Gotte sa...

Den komersiella julen är slut för min del, hoppas de andra krakarna en dag kommer till insikt,,

senil sa...

Jag är så glömsk att jag inte vet vilka du pratar om