2009-12-25

Gästbloggare

Dagens gästbloggare: "anonym :-)"

Efter 20 års äktenskap tittade en man på sin fru och tänkte tillbaka på deras liv tillsammans. Sedan sa han till sin fru:
- Älskling för 20 år sedan bodde vi i en billig lägenhet, sov i en för liten säng, hade knappt mat i kylen och ingen tv, men jag gick till sängs med en otroligt het villig 20 åring!
- Nu har jag ett hus för flera miljoner, en bil för flera hundratusen, en stor dubbelsäng, kylskåpet är sprängfullt och jag har en 42 tums plasma tv. Men jag går till sängs varje kväll med en trött kvinna på 47 år, så vitt jag kan se det är det bara du älskling som inte följt utvecklingen i vårt förhållande!
Hans fru var en väldigt förnuftig kvinna så hon svarade bara kort:
- Älskling hitta du bara en het villig 20 årig kvinna så skall jag snabbt se till att du får tillbaka din billiga lägenhet, din lilla säng, ett tomt kylskåp, och ingen tv!

1 kommentar:

Bäst över 47 sa...

Det är väl han som kyler av henne