2008-07-28

En tysk bil


6 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde att det var en norsk gut som ägde bilen. Men vad tycker ägarna till bilarna om att du ställer ut personlig information om dem?

Mvh
Robert

Elin sa...

Jag har faktiskt inte frågat, förutom en gång :-) Men kan en registreringsskylt verkligen räknas som personlig information? Vem som helst kan ju se deras bilar på vägarna med exakt samma information.

Jag har i alla fall inget ont uppsåt :-)

Anonym sa...

Det är givetvis ett öppet register. Men personlig information är det p.g.a. att du kan väldigt lätt få reda på vem personen som äger bilen är och även var denne bor.

PS.Jag tycker det är roliga skyltar. DS.

Mvh
Robert

Elin sa...

Ja, klagar någon får jag väl ta mig en funderare. Men min förhoppning är att även ägarna ska se humorn i det och lämna det därhän.

Tack för berömmet och välkommen tillbaka :-)

Anonym sa...

Under semestern i Tyskland körde vi om en lastbil som körde för firman Kasst und Schlecht. Undrar om den kom fram...

/ erik

som bor på www.exlibris.nu

Elin sa...

*LOL*
Det var ju fantastiskt! Jag har fler galna bilar på gång för övrigt, håll utkik :-)