2007-03-06

Kriget trappas upp...

Nu har man fått upp ögonen för möjligheten att polisanmäla musiker! Jag skrev igår om detta, och nu är det fler som gjort slag i saken, läs den nya artikeln här. Det här ger oanade effekter, polisen kommer nu vara tvungen att sätta in extraresurser för att kunna ta hand om alla förväntade anmälningar, ta bara det faktum att Bodies without Organs kommer att ge ut en ny singel i vår.

Jag tycker att vi ska ta detta till nästa plan! Vad mer kan man tänka sig att anmäla för ofredande? Gratistidningsutdelare ligger illa till… Och sen med tanke på att polisanmälan gjorts på grund av det ensidiga utbudet: SMHI.

Ja men allvarligt, hur mycket variation är det på vädret EGENTLIGEN??? Sol, moln eller nederbörd.
Det känns bara så himla 90-tal…

2 kommentarer:

Björn Johansson sa...

Jag tycker det var en bra idé att polisanmäla vädret! Hahaha!
Det är lika varierande som Mix Megapols musikutbud. Så jag tycker vi polisanmäler denna Mix Megapöl.

Elin sa...

Jag är med!!!