2011-10-02

Besök på Ikea

Idag ska jag till Ikea. Jag ska köpa en pall och några trådbackar men kommer förmodligen även hem med doftljus, skärbrädor, ett soffbord och ett par gardiner. Kanske också lite djupfrysta pizzor och storpack chokladkola. Och så förstås ett par blåa IKEA-kassar att bära alltihopa i. Men min ambition är att bara köpa en pall och några trådbackar. Ikea skulle inte tjäna så mycket om alla följde sina ambitioner.

Hur är det förresten möjligt att man i en affär måste gå 2,5 km för att ta sig till kassan? Den som kom på det måste ha en skruv lös.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikea , liksom Ullared, är ju alla damers paradis.
För VEM kan handla, allt som man ej behöver, bara som tidsfördriv.
Jo just det.
Female's


Konstaterar
GURKAN...
Rösta på mej..

Elin sa...

Haha, ja, fast inte alla damer :-)Jag och några till är undantag från denna regel. Jag svischade igenom ikea igår!