2009-08-14

En utländsk polisbil

















Andra bloggar om: , , , , , , ,

5 kommentarer:

Sara sa...

stenklar!

Elin sa...

Tack :-)

Henrik sa...

"COP 6 283"? Låter spännande. Och det låter onekligen som en lyckad genre om de gjort hela 282 filmer innan? Typ Absolute Music, fast i snuskfilmstappning! :D

Henrik sa...

Åh, ett litet ps! Såg på din bild lite närmare, har du slagit ut en liten bit av din tand? Mitt absolut första blogginlägg någonsin skrev jag precis efter att en ung hoppdam armbågade mig i nyllet på en Nationalteaternkonsert! Slog ut en
bit, precis på samma tand!

Oj nu insåg jag att du kanske inte slagit ut den? Det kanske är en typ dvärgtand och skall se ut så? Isåfall ber jag om ursäkt. :)

Här är inlägget, om du vill se det http://www.flyingface.com/blog/rolig/yx-yx-yx/

Elin sa...

Haha, dvärgtand, det var ett nytt begrepp :-)
Nej, visserligen har jag slagit ut en bit av en framtand, men den är ersatt av nån plasthistoria. Det du ser är förmodligen tanden bredvid som satt sig på sniskan. Men du behöver inte be om ursäkt. Dvärgtand, det var dagens garv för min del :-D